vrijdag 16 maart 2007

Gewoontes doorbreken

Nu Managizer versie 1.0 op de 'usertest bank' ligt, hebben wij onze handen volledig vrij om met mensen over Managizer te praten. Dat kan zijn als leverancier, als klant, als partner... Of als wederverkoper. We positioneren Managizer telkens als de manier om management een nieuwe impuls te geven:

Voor onze bedrijfsklanten doen we dat door de managementsupport - die er vaak al is - op een rij te zetten, online aan te bieden en te stroomlijnen. Het is nog steeds een openbaring om de manager centraal te stellen. Zijn of haar uitdagingen praktisch ondersteunen, zoals wij dat doen, is non-existent.

In onze webshop doen we het door alternatieven te bieden voor de management-praktijk van alledag. Neem vergaderen. Ja, wij bieden een prima vergaderservice. Maar om eerlijk te zijn: de beste idee├źn ontstaan niet in een veradering. Daarom propageren wij ontmoetingen waarbij je niet in stoffige ruimten zit. En anders met elkaar de interactie aangaat. Benieuwd? Vraag een proefaccount aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten