vrijdag 27 oktober 2006

Waarom kosten dingen vandaag zoveel tijd?

Vandaag viel bij Office Center Nieuwegein de kassa uit. Na 10 minuten werkte de kassa weer. Helaas de Pinbetaling was toen weer niet mogelijk. Na een half uur vetrokken zonder spullen, aangezien ik geen cash bij me had. En oh ja, de 512 Mb mini CS card was alleen verkrijgbaar in de vestiging in Utrecht. Great!

Gebruikte ik de verloren tijd om wat telefoontjes te doen. Multitasking, wachten en bellen. Uit mijn gesprekjes bleek dat alle e-mail die ik vlak voor mijn vertrek had verstuurd niet is aangekomen. Verder heb ik kort geslapen, omdat ik tot laat probeerde mijn Blog via ftp aan te maken op Blogger. Uiteindelijk gelukt natuurlijk.

Wel deed mijn zoon Tom een superontdekking gisteravond. Mijn portemonnee is terug. Hij lag onder zijn bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten