Het openlijk delen van informatie en kennis is een sympathieke manier om aandacht te krijgen. Je kunt dit zelfs een solide juridische basis geven onder de "Naamsvermelding-NietCommercieel-GeenAfgeleideWerken 2.5". Dit is een set voorwaarden die het intellectuele eigendom en het delen daarvan reguleren.
Ik werk als freelance adviseur / communicatiemanager bij overheid en bedrijfsleven. Dit blog bevat mijn ervaringen uit de praktijk. De meeste artikelen gaan in op de vraag: hoe kan communicatie bijdragen aan de kracht van een organisatie?
dinsdag 3 april 2007
Alles over Web 2.0
Het openlijk delen van informatie en kennis is een sympathieke manier om aandacht te krijgen. Je kunt dit zelfs een solide juridische basis geven onder de "Naamsvermelding-NietCommercieel-GeenAfgeleideWerken 2.5". Dit is een set voorwaarden die het intellectuele eigendom en het delen daarvan reguleren.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten